Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 21:35 - Мама - Ольга Мальцева - Арзиани - перевод
Автор: mariposatracionera Категория: Поезия   
Прочетен: 2669 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 05.02.2013 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Не могу о тебе писать...
Сразу слёзы раскаянья душат.
Мама, мамочка, что мне сказать?
Как раскаяться, как раскрыть душу?

Горьких слёз много ты пролила,
Хотя мною всегда гордилась.
Я красивой, желанной была,
Но мешала моя строптивость!

Непослушной, любимой росла,
Всё на свете всегда мне прощалось.
Как легко я по жизни шла:
Мне не думалось и не страдалось!

Мама, мамочка, где ты теперь?
Может, облаком пролетаешь?
Я оставлю открытою дверь,
Я люблю тебя, ты это знаешь!

Мама, мама, прости меня!!!
Ты ушла от меня, всепрощая!
Сколько было в тебе огня,
Красоты сколько, я это знаю!

Наш отец восхищался тобой,
Черных глаз полыхало пламя,
Выходила ты в жизнь, как на бой,
Шар земной расстелив перед нами.

Ты смеялась - журчал ручеек,
А рыдала - лавина мчалась!
Ну а мне и сейчас невдомёк,
Как Земля без тебя осталась?

Мы все так же несем цветы,
Чтоб тебе в сентябре их дарить...
Ты была неземной доброты.
Постарайся всех нас простить!


Ольга Мальцева - Арзиани

http://www.youtube.com/watch?v=OOqxvg2XOLA

Мама

Как да пиша за теб, ми кажи -
Разкаяние , сълзи напират.
Мамо, майчице, как ми тежи!
Лек за мойта душа не намирам.

Колко сълзи за мен ти проля,
Че макар да ти бях първа гордост,
Много трудно по нрав се менях,
А красива бях - с бриза и норда.

Непослушна, любима растях.
И простено ми бе сякаш всичко.
Лека птичка - в живота летях,
Нивга мъка не сетих самичка.

Мамо, майчице, где си сега?
Като облак над мен ли се носиш?
Ще открехна вратата с тъга.
Може би ще пристъпиш там боса?

Мамо, майчице,тръгна от нас,
Като всичко прости ни до края.
Стоплящ пламък ми бе твоят глас.
Колко хубост в теб имаше, зная.

Татко гледаше в теб възхитен.
Черноока - в зениците с блясък
ти в живота боец бе роден
и разстла ни Вселени в дланта си.

Смях щом сипнеше - ручей бе ти,
А плачът ти бе съща лавина.
Затова не знам , мамо, прости,
как без тебе светът не погина.

Все така ние носим цветя
През септември. Минават години.
Мамо, с райска бе ти доброта.
Постарай се - на всички прости ни.

превод - Галина Драгнева Иванова 
г. Варна
 




Гласувай:
10



Следващ постинг

1. mariniki - приятно съм изненадана...
05.02.2013 21:47
моите поздравления...
цитирай
2. mariposatracionera - Благодаря ти, Мариники!
05.02.2013 22:02
Красива вечер!
цитирай
3. yotovava - Хубаво :)
05.02.2013 22:21
Смях щом сипнеше - ручей бе ти,
А плачът ти бе съща лавина.
Затова не знам , мамо, прости,
как без тебе светът не погина.
цитирай
4. mariposatracionera - Спасибо,
06.02.2013 10:01
Валочка!
цитирай
5. chergligan - Чудесно!
21.02.2013 00:27
Поздравления за хубавия превод, Галина!
цитирай
6. mariposatracionera - Благодаря ти, Костадине!
24.02.2013 12:09
Ведра неделя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariposatracionera
Категория: Поезия
Прочетен: 160753
Постинги: 533
Коментари: 1484
Гласове: 3413
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031